dimecres, 17 de febrer del 2010

Aina Serra

Hola, em dic Aina i tinc 15 anys. Visc a Banyoles. Estudio a l'escola Casa Nostra, des de llar 2.
Estic molt agraïda a aquesta escola per fer-me conviure 13 anys amb aquesta classe tan unida. Crec que a tothom encara que sigui una mica, els hi sabrà greu deixar passar aquesta Etapa, deixar enrere la infantesa, els companys de sempre i obrir les portes a l'adolescència i a viure coses noves.


Sóc una una persona molt riallera, carinyosa, atrevida i bastant escandalosa.
M'agrada sortir amb les amigues i els amics, anar a discoteques com UP2u...


No m'agrada la gent falsa, les persones que no tenen personalitat i canvien d'opinió constantment per quedar bé.


Trobo molt important, l'amor i l'amistat. Com ja sabeu m'agrada molt aquests dos temes i els trobo imprescindibles per a sobreviure avui en dia.
M'encanten les gambes al turró i odiu les peres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada