diumenge, 14 de febrer del 2010

Diego Marqués Alós

Hola em dic Diego i sóc un dels veterans de la classe. Jo fa des de llar 2 que estic en aquesta escola tan maca i amb aquests professors que fan tanta bondat i que no ens renyen mai i que... Bé deixem-ho estar. Tinc 15 anys i tinc unes ganes horribles de tenir 16 anys ja que aquesta edat li diuen l'època d'or. Per alguna cosa serà. però en tinc ganes perquè el carnet de moto caurà. En el tema de l'actitud sóc una perona molt feliç, de la broma, fàcil i m'agrada relacionar-me amb tothom.

Com tots ja sabeu sóc un flipat de les bicicletes, però m'estic aficionant, juntament amb en Marc Solés, a tocar la guitarra i qui sap, potser formem un grup. També m'agrada molt sortir de festa amb els de la colla, però últimament no he pogut ja que estic molt castigat degut als mals resultats acadèmics que he obtingut aquest primer trimestre. Vaja que he tret males notes;diguem-ho clar. Com diu la meva mare tinc 5 raons per no sortir.

No suporto pujar a la casa de Ripoll perquè m'avorreixo moltíssim i el meu pare ja no estar per anar a fer excursions i tonteries. Pobrissó es fa vell. Igual que en Pol, jo tambe hi passo tot el mes d'agost i és llavors quan m'ho passo realment bé.
No m'agrada la gent que et diu les coses a l'esquena i que parlen malament de tu.
En el tema del menjar, les bledes se'm resisteixen.

Diego Marqués.
I ara us deixo amb una obra mestra.

Pink Floyd - Wish You Were Here



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada