diumenge, 21 de febrer del 2010

Yasmina Costa

Sóc la Yasmina Costa, tot i que tothom em coneix com a Coto, en fi he de presentar-me, no?

Concretament vaig a l'escola Casa Nostra, on vaig començar de molt petita i fins avui dia he arribat a 4t ESO. La veritat, és que fa anys no em relacionava gaire bé amb els companys de classe, fins que un dia a mi mateixa em vaig preguntar, ¿ com és que no em relaciono gaire bé amb els de classe si porto tota la vida amb ells? Vaig estar dubtant i vaig rumiar profundament fins que vaig canviar, d'allò que se'n diu el xip! I ara és que estic amb una alegria que ningú em supera, perquè ara m'adono que he perdut molts anys d'amistat amb els companys de classe i ens queda poc temps, HO HE D'APROFITAR AL MÀXIM!
Ús he de confessar, que segurament sóc molt pesada en enrotllar-me amb un mateix tema, així que ús continu, explicant als meus conflictes de la vida.

M'estresso sovint quan hi ha una cosa que no em surt bé, o quan no li trobo la solució. És per dir que em surt fum del cap. Els estudis no és d'allò que en van TOPE DE BÉ... però segueixo treballant i posan interés a les hores de classe.

Ara no faig cap esport, no perquè no tinc temps, si no perquè crec, que aquesta edad és la de sortir, asseure't per l'herba de la Draga i envoltar-te de les persones que t'omplen els dies de somriures, perquè això de l'esport ni FU ni FA! Jo ja en tinc prou en donar gas a la moto!

La gent falsa no val la pena ajuntar-t'hi perquè no en trauràs cap conclusió, però bé tothom és amic de tothom i si així estem bé no cal que ens preocupem de res ni de ningú.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada