dilluns, 15 de febrer del 2010

Eduard Camps i Beltrà

Hola, em dic Eduard Camps Beltrà, per a la majoria, Edu. Estudio juntament amb vosaltres a la classe de 4t d'ESO de l'escola Casa Nostra.


Sóc força tímid i no m'agrada sobresortir, em considero independent i també independentista, alegre, i quan vull, simpàtic. També m'angoixo fàcilment, m'agrada fer broma i sóc extraordinàriament mandrós (sobretot el dilluns al matí).


Segons una enquesta feta recentment a la clase de religió em considereu una persona culta.


Les coses que m'agrada més fer són: jugar a la play, més concretament al Call of Dutty Modern Warfare 2 que per si no el coneixeu és el millor videojoc de la història de la humanitat (tot i que el tinc requisat indefinidament pels mals resultats escolars), anar al cinema, mirar catàlegs del Mediamarkt, llegir revistes de videojocs, navegar per Internet, veure partits del Barça, quedar amb els amics, escoltar música, llegir algun llibre, anar al mar, i també passar-me una tarda sencera veient el debat entre polítics al Parlament de Catalunya.


El que no suporto d'una persona és que quan esta amb tu  es faci el simpàtic, i quan hi ha altra gent t'empipi i et critiqui tan sols per fer-se el "xulo".


Jo tampoc sóc gaire fotogènic, igual que un tal Marc Matamala, per això us deixo aquí sota un vídeo del meu grup de musica preferit Limp Bizkit i un altre d'una persecució policial que hi va haver a Barcelona, és molt divertida ja que va començar i acabar al mateix lloc.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada