dijous, 6 de maig del 2010

Baby Sicaris

En els primers instants del documental, em vaig pensar que es tractava d'una llegenda urbana. Com podia ser, que nens matessin per diners. Però al llarg del documental vaig poder observar que això passava en la nostra realitat. Crec que els periodistes que van fer aquest programa van ser molt atrevits, perquè anar en les zones més perilloses de Pereira és una cosa que no fa tothom.
Del que em vaig adonar va ser que tots aquest nens havien arribat aquesta situació per culpa de la crisi que hi ha en aquest moments i que feien el que fos possible per sobreviure.
Per acabar, la conclusió que en puc treure és que la policia i organitzacions amb fins d'ajudar aquests nens s'hi haurien de comprometre més i així es podria reduir el nombre de nens sicaris.

Marc Ferrer

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada