dimecres, 5 de maig del 2010

PAULA OMEDES.SICARIS

BABY SICARIS

Els baby sicaris són unes persones, generalment nens, infants, adolescents... que maten a altres persones per "necessitat" per "obligació" ja que viuen en barris marginals i no tenen res més a fer, ja que és la cultura que han tingut des de que eren petits i que normalment, no arriben als 30 anys de vida.
Respecte el docomental que vam veure el passat divendres, mai havia pogut imaginar-me aquesta situació, si que n'havia parlat, però no de veure com vivien, gràcies a aquests vídeos, he pogut observar com són aquest tipus de gent, són com tothom, amb sentiments, però maten. Tots ho fan perquè és el que sempre han vist fer a els seus pares, germans, cusins, amics, veïns... i no tenen cap altre remei. Aquesta situació és molt difícil per a un païs, jo crec, que el govern no sap com enfrentar-se-hi.M'ha fet reflexionar sobre com visc jo, dono gràcies a viure on visc, a ser com sóc...
Tot i així, jo no em puc pusar a la situació d'un baby sicari.  

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada