dimarts, 12 de gener del 2010

ALBERT JUAN



Hola, em dic Albert Juan i estudio 4t d'ESO a l'Escola Casa Nostra.


Les qualitats i defectes que veig en mi són: sóc sincer, sóc força simpàtic i força perfeccionista, encara que a vegades no es pugui aconseguir fer-ho tot bé. També m'agrada molt la tranquil·litat i fer les coses amb calma. Per la part de defectes, potser a vegades sóc una mica pesat i insistent quan vull saber alguna cosa i també que sempre estic indecís, sempre estic dubtant de si el que he fet està bé o no.


Sóc aficionat al bàsquet i jugo al CB Banyoles, també m'agraden els videojocs, en concret els d'ordinador online en que juga molta gent (MMPORG) o els de la playstation 3 (call of duty, assassins creed,...) i llegir a la nit, abans d'anar a dormir. També m'agrada la música i cuino força bé. No suporto la gent que tot el dia critica per l'esquena o fingeix ser el que no és, encara que en el fons tots som una mica així. Potser és producte de que tothom té enveja de tothom i, per no veure el que voldríem ser, el que fem és buscar defectes d'aquella persona i ho comentem a altre gent perquè reafirmin les nostres crítiques.

En aquesta fotografia sortim jo i la meva germaneta de 4 anys.

2 comentaris: