dilluns, 11 de gener del 2010

PAULA OMEDES

PRESENTACIÓ:


Sóc divertida, amable, riallera, bona amiga, m'agrada que la gent s'ho passi bé al meu costat i que rigui, cridanera, xerraire, escandalosa... aquests són alguns dels adjectius que em defineixen.




AFICIONS:


M'agrada pasar tardes amb els amics i amigues, anar al local, jugar a jocs de taula, escoltar música, xatejar, riure, jugar a tennis i esquiar... Cada cap de setmana men vaig a la Molina, ja que hi tinc un apartament i esquio amb un grup de nenes i nens de la meva edat i ens ho passem molt bé.
A l'estiu també m'agrada anar a la platja, sempre vaig a l'Estartit perquè hi tinc una casa, a vegades hi venen amigues i ens ho passem d'allò més bé!





NO M'AGRADA:

Odio la gent que critica per l'esquena, la gent falsa, que es creu superior. Tampoc m'agrada que la gent no sigui puntual.
Detesto les peres i l'ou dur.




UNA IMATGE:



UNA CANÇÓ:


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada