dimecres, 13 de gener del 2010

SÍLVIA VILASECA

Hola a tothom, em dic Sílvia Vilaseca i faig 4t d’ESO a l’Escola Casa Nostra.

Sóc una persona riallera, simpàtica, sociable i sé entendre a les persones. Pel que fa un dels meus defectes és que sóc persona molt nerviosa. Tot ho vull fer ràpid i treure’m les coses del damunt el més aviat possible.

Els esports que més m’agraden són el bàsquet i el tenis. He practicat el bàsquet durant 9 anys però actualment no el practico ja que no tenia suficient temps per dedicar-me a l’estudi. En canvi a l’estiu, faig tenis. M’encanta el tenis!

Les estones lliures que tinc, que no en són gaires, aprofito per tocar el meu instrument preferit, la guitarra o bé, per anar el local, que sempre acostumo a tirar aquest opció. En el local les hores em passen volant perquè si no estàs jugant el futbolí, estàs mirant la televisió o bé parlant amb la gent, que n’hi ha tanta que mai saps a quina triar. M’encanta fer activitats amb les amigues o amics. Per exemple, aquest estiu vam anar amb la colla a Portaventura, ens ho vam passar tan bé...

Detesto i molt les persones que et diuen mentides o que et fan quedar malament.


Una foto de quan erem petits(:






Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada