dimecres, 13 de gener del 2010

SERGI MOLINA

Hola família. Què tal? Sóc en Sergi, tinc quasi 16 anys i vaig a l'Escola Casa Nostra com tots vosaltres. Com tots sabeu m'agrada explicar acudits que de tant dolents que són es tornen bons. Puc mantenir una conversa de tot tipus. Com sabeu em crec superior i porto cresta.
M'agraden quasi tots els esports, m'agrada escoltar música, mirar la televisió, parlar... Com tots sabeu tinc unes ganes boges de tenir la meva estimada Yamaha yzf r125. No es que només siguin ganes, la qüestió és que la necessito ja que visc a Melianta i és un problema per anar a Banyoles perquè hi he d'anar amb bici.
No m'agrada la gent falsa que només es dedica a quedar bé amb tothom i no és capaç de dir certes veritats a la cara.


UNA FOTO.



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada