dijous, 14 de gener del 2010

FRANC PEDRO



PRESENTACIÓ
Hola a tothom, com ja sabeu em dic Franc Pedro Fajula i no Marc Pedro. Ja tinc 15 anys i faig a 4t d'ESO de l'Escola Casa Nostra. Crec que moltes coses de les que explicaré ja sabeu.
Em considero una persona sincera, tranquil i sempre intento passar desapercebut.


AFICIONS:
Com ja sabeu m'agrada molt jugar a futbol, també m'agraden altres esports com : tennis, bàsquet... Com força gent que ha escrit, jo també jugo a la PS3. La música també m'interessa per passar l'estona. Però la meva afició més important és que soc un fanàtic del Barça.


NO M'AGRADA:
La gent que per fer alguna cosa en especial es cregui el rei del món. No m'agrada que el Divendres sigui tant lluny del Dilluns i el Dilluns
tant a prop del Divendres.


UNA FOTO:





UN VÍDEO:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada