dimecres, 13 de gener del 2010

ELOI URBANO RAMIÓ

Hola a tots, sóc l’Eloi i vaig néixer el 8 de Febrer de 1994 i visc a Melianta. Sóc una persona enèrgica, simpàtica i una mica empipadora. M’encanta estar amb els amics I xerrar de les nostres coses.
Abans de venir a aquesta escola anava al CEIP Alzina Reclamadora de Fontcoberta, la qual està davant de casa meva. La veritat és que em va fer força llàstima “separar-me” dels meus antics companys, amb els quals ens vèiem cada dia a l’escola des de petits, però estic molt agraït a tots els meus actuals companys/es de classe, per l’acollida que van tenir quan vaig arribar.
Tinc facilitat per conèixer gent nova i fer amistats.
M’encanta practicar i seguir el futbol. Actualment estic jugant amb el CD Banyoles, amb l’Amadeu i en Marc F.
Sóc perico, de l’Espanyol, tot hi haver de suportar moltes brometes de la gent que és de l’altre club de la ciutat.
No m’agrada la gent que vol quedar bé amb algú, per poder aprofitar-se’n, i que desprès el critica per l’esquena.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada