dilluns, 11 de gener del 2010

CLÀUDIA SOLER



SI VOLEU ESCOLTAR LA MEVA PRESENTACIÓ, CLIQUEU A DALT:






Benvinguts a la meva presentació. Ja sabeu com em dic, així que evitaré repeticions. Crec que em coneixeu força bé, tot i que no està de més puntualitzar certs trets identificatius que m'ajudaran a transmetre com sóc realment. Em considero simpàtica, alegre, sincera, riallera, un xic folla, amable, xafardera, amiga dels meus amics, presumida, xerraire, mandrosa, força escandalosa, una mica manaire i sobretot extrovertida. Les meves aficions són ballar i tocar el piano. També m'agrada veure els meus amics i amigues i passar-m'ho bé amb ells. Una altra afició que tinc és navegar per internet, bé, més que una afició és una addicció, ja que hi pots fer moltíssimes coses entretingudes. El que em sobra en el dia a dia és la gent falsa i el poc ordre que pot presentar el local. No us negaré que també odio aquella gent que es fa notar quan no és necessari i, una de les coses que em fa més ràbia, és asseure'm còmodament al sofà i no tenir el comandament a distància.




UN VÍDEO:

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada