dimarts, 12 de gener del 2010

MARIONA PUNTÍ

Hola sóc la Mariona Puntí, tinc 15 anys i faig 4t d'Eso a l'Escola Casa Nostra. Sóc una persona agradable, riallera, de la broma, estudiosa, extremadament desordenada i puc arribar a ser molt i molt xafardera.
Com tots ja sabeu tinc una gran afició: la música. Des de els 7 anys que faig classes, i actualment curso 4t de grau mitjà al Conservatori de Girona. Toco el violí i el piano, però realment el que m'apassiona és tocar amb grup, ja sigui música de cambra o orquestra. Una altra afició que tinc és el tennis. Com ja sabeu a mi els esports no se'm donen gens bé, però el tennis és un esport que fa anys que jugo i m'agrada molt.
Una cosa que considero molt important en la vida és l'amistat, i no suporto les amistats falses. Crec que la falsetat juntament amb el "criticar per l'esquena" es podria evitar perquè realment és detestable i de molt mal gust.
Una cosa que no puc amb ella són els kiwis, els odio amb totes les meves forces!




Us deixo amb una foto que es pot observar el meu violí.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada