dimecres, 13 de gener del 2010

RAFEL TARRADES

Hola, què tal? Com ja sabeu sóc en Rafel Tarradas, ja tinc 15 anys i estudio amb vosaltres a l'escola Casa Nostra. Segons diuen sóc vergonyós i sempre ric, però jo no penso que això sigui veritat. Potser si que quan haig de vendre números de la loteria hi faig anar als meus germans, però no crec que sigui gaire vergonyós. També pot ser veritat que sempre estigui rient, però en realitat sempre tinc molts problemes al cap, no us ho podeu pas imaginar...
Jugo a bàsquet al Cadet A del banyoles amb alguns de vosaltres. No guanyem cap partit. M'encanta el futbol, sóc furofo del Barça. A part d'això, tinc moltes aficions, però la majoria no us les puc dir. La veritat, però és que no tinc gaire temps lliure...
Apa... mireu amunt, que ja vinc!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada