dimarts, 12 de gener del 2010

POL MASVIDAL

Hola, em dic Pol Masvidal i faig quart d'ESO a l'escola Casa Nostra. Bé, crec que hi ha força coses que sabeu sobre mi, peró les tornaré a dir per si de cas.


Sóc força treballador, però crec que hem despisto fàcilment. M'agrada riure i passar-m'ho bé amb els amics. També m'agrada l'esport, ja sigui fútbol, bàsquet, tennis... Una de les coses que més m'agradar és dormir.

Finalment, m'agrada navegar per internet i jugar a la Play. I sobretot, anar amb moto.


Tinc una casa a Alp, un poble a prop de l'estació d'esquí de La Molina on hi vaig alguns caps de setmana a esquiar. L'època que més m'agrada per estar a Alp, peró, és a l'estiu, ja que hi passem tot el mes d'agost, i la majoria d'amics que hi tinc és quan hi pujen.

En el futur, m'agradaria estudiar alguna cosa relacionada amb les noves tecnologies, com els ordinadors, tot i que encara



No suporto a la gent extremadament prepotent i que sempre critica als altres. Pel que fa el menjar, no puc amb els pèsols.


Una fotografia:



























Una cançó:




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada