dimarts, 12 de gener del 2010

MARC GUILANA ASPAR

Hola a tothom sóc Marc Guilana Aspar, alumne de quart d'ESO de l'Escola Casa Nostra. Sóc una persona que m'agrada sobresortir davant dels altres intentant sempre no fer mal a l'altre gent. Acabo de cumplir 15 anyets, sóc el més petit de la classe i els profes em diuen que puc molt més del que demostro però no pensen que sóc el més petit, bé, no si pot fer res... És una cosa que no he entès mai. A mi m'agrada molt l'esport i en el futur una de les meves idees és encarrilar-me en aquest sentit. Practico molts esports, i per sort sóc una persona que no em costa gaire habituar-me al joc. Els esports que em criden més l'atenció dels quals practico i competeixo són: el futbol, l'esquí, el voleibol i el tenis. També tinc un vici enorme que hi deixu molts minuts de la meva vida que és la Play Station 3, en aquesta, he descobert un joc que m'ha deixat tucat del bolet. És un joc que no té cap sentit ni se'n pot treure res de benefici, simplement consisteix en matar a la gent. Sortir de festa m'encanta, com ja sabeu alguns, sigui a Olot, sigui a Girona, sigui a Platja d'Aro sempre a primera fila. L'únic inconvenient que hi trobuoal sortir de festa és l'endemà, que no t'aguantes....M'agradaria afegir que em sento molt bé dins aquesta classe i crec que podria assegurar que és una de les millors classes del món ja sigui per relació, companyarisme com ajuda entre tots...
Aquí us deixo :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada