dimarts, 12 de gener del 2010

MARC NOGUÉ

Hola,
Com tots ja sabeu em dic Marc Nogué Pujiula, tinc 15 anys i sóc alumne de l'Escola Casa Nostra. Em considero una persona divertida i que acostuma a riure per res. Pel que fa els estudis, crec que m'hi aplico bastant, massa i tot potser, però bé, deixem-ho estar.
Els esports que més m'agraden són el bàsquet, el futbol i l'esquí. Actualment faig bàsquet però n’he practicat d'altres com ara el tennis, la natació, el futbol o el judo.
Tinc una gran afició, molts de vusaltres ja la sabeu, però pels qui no, la diré: la PS3, concretament estic enganxat a un joc, el Call of Duty: Modern Warfare 2. Com que suposu que ja n'heu sentit a parlar, no us explicaré pas de què va. També m’agrada anar amb moto i sobretot quedar amb els amics.
Igual que en Pol i alguns d'altres, jo també tinc la sort de tenir una casa fora de Banyoles on anar a passar les vacances. La tinc a l'Escala, un poble molt bonic que es troba a la costa. Hi acostumo anar a l'estiu, però, durant l'hivern, també hi vaig algunes vegades ja que s’ha de netejar.
No suporto la gent que em fa sentir malament i encara menys, suporto les persones que diuen mentides.
Pel que fa LA CLASSE, trobo que és la millor (: hi ha bon ambient, tots som bons amics, ens ajudem els uns als altres, fem “sopars”… i d’aquí poc farem un viatge a Itàlia tots junts!
Aquí teniu una foto de quan jugava a futbol !






1 comentari: