dimecres, 13 de gener del 2010

GEMMA GELI




Sóc la Gemma, i tot seguit em presentaré. Sóc una persona en la qual si pot confiar, sóc simpàtica i he arribat a perdre la vergonya en aquests anys. Ja que de petita era molt callada i m'afectaven molt les coses. Fàcilment em posava a plorar. També sóc molt xafardera, s'ha de dir que estic al dia de tot. Tinc una germana en la qual i confio molt i sempre m'ha ajudat amb tot el que ha pogut, m'ha ensenyat moltes coses de la vida, i certament crec que si sóc tal com sóc, és gràcies a ella. Cal destacar que ens portem 11 anys de diferencia. En tema estudis he millorat des de l'any passat. En l'àrea de català es veu que no, però farem el que podrem i més. Fora l'escola als caps de setmana normalment vaig al local, que el compartim amb els nois de 4rt de l'any passat i uns altres del Pere Alsius. També convivim amb un gat, que es diu Xusmi. M'agrada trencar la rutina anant un dia de compres, al cinema o simplement canviar d'ambients. No suporto la gent falsa, que critica, i que fa les coses sense sentit. Tampoc la que es relaciona amb certa gent per interès.


Seguidament us deixaré una imatge de la classe que l'aprecio molt :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada