dimecres, 19 de maig del 2010

comentari CDS. Mariona Puntí




La xerrada de la Gemma Lienas em va semblar correcte. No havia anat mai a una xerrada de una escriptora, ni de un escriptor, i la veritat és que em va agradar. Va explicar com ella fa un llibre. Els 4 punts més importants són: definir els personatges, el temps, l'espai i l'argument.  Em va sobtar molt que ella necessités tant de temps per pensar tots els quatre punts que he esmentat abans. També va explicar que té més de 50 llibres, i tots els hi han publicat sense cap problema. Només un cop es va trobar que volia publicar un llibre, però com que li van dir que perquè li publiquessin havia de canviar el final, es va fer enrere. El que em va cridar més l'atenció de tot el que ens va explicar, va ser que guarda fotos de revistes, Internet, diaris, etc en una carpeta, per després imaginar-se els personatges i descriure'ls. Em va semblar una xerrada una mica curta, però intensa i crec va estar molt bé. Em vaig quedar amb l'impressió de que els seus llibres estan bé, i em va fer venir ganes de llegir "Els diaris de la Carlota". 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada